Umowa serwisowa Nazwa Miejscowość Data E-mail UMOWA SERWISOWA zawarta {data} r. w {miejscowość} pomiędzy:. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zwaną dalej Zleceniodawcą, a. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zwanym dalej Serwisantem. § 1 Zleceniodawca zleca a Serwisant przyjmuje do wykonania zorganizowanie i prowadzenie obsługi serwisowej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . rozprowadzanego przez Zleceniodawcę. § 2 Obsługa serwisowa obejmuje:naprawy wyrobów uszkodzonych przed sprzedażą ostatecznemu odbiorcy, wykonywane na zlecenie placówki handlowej, na koszt Zleceniodawcy. obsługę gwarancyjną i w ramach rękojmi, tj. naprawy lub wymianę towaru, dokonywane na podstawie ważnej karty gwarancyjnej, na koszt Zleceniodawcy. usługi pogwarancyjne, tj. naprawy wykonywane na zlecenie i koszt użytkownika. § 3 Serwisant może odstąpić od wykonania usługi gwarancyjnej tylko w przypadku:1. gdy karta gwarancyjne jest:a) niekompletna, b) błędnie wypełniona przez sprzedawcę, c) zawiera skreślenia bądź przeróbki, d) nie ostemplowana i nie podpisana przez sprzedawcę. Serwisant dokonuje wpisu do karty gwarancyjnej o przyczynie odstąpienia od obsługi gwarancyjnej2. w związku z brakiem części zamiennych z winy Zleceniodawcy. Serwisant wystawia oświadczenie o niemożliwości wykonania naprawy. Po wystawieniu oświadczenia Serwisant każdorazowo na piśmie powiadamia Zleceniodawcę, który w terminie 3 dni licząc od daty jego otrzymania zajmuje stanowisko w sprawie. 3. uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika. W przypadku określonym w § 3 pkt 3 Serwisant dokonuje naprawy na wyłączny koszt użytkownika. § 4 Serwisant zobowiązany jest do:1. dokonania naprawy uszkodzonego sprzętu w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty zgłoszenia, 2. przestrzegania warunków gwarancji i postanowień niniejszej umowy, 3. dokonywania napraw zgodnie z technologią określoną w instrukcji serwisowej opracowanej przez Zleceniodawcę, oraz wyłącznie przy użyciu nowych części, zakupionych u Zleceniodawcy, 4. dokonywania czytelnych i niezbędnych wpisów w kartach gwarancyjnych sprzętu, 5. pokrycie wszelkich skutków finansowych spowodowanych niewłaściwym lub bezpodstawnym wystawieniem oświadczenia o niemożliwości wykonania naprawy, 6. przeprowadzania rozliczeń kosztów gwarancyjnych, 7. rejestracji zleceń napraw gwarancyjnych, 8. uczestniczenia w szkoleniach oraz do przekazywania nabytych doświadczeń dotyczących obsługi serwisowej sprzętu Zleceniodawcy partnerom z sieci serwisowej. § 5 1. Serwisant dokonuje zakupu części zamiennych wyłącznie od Zleceniodawcy. 2. Serwisant zobowiązany jest posiadać podstawowy zapas części określony przez Zleceniodawcę. 3. Zamówienia na części muszą zawierać . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . § 6 W przypadku konieczności naprawy przekraczającej termin . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . dni Serwisant w uzgodnieniu ze Zleceniodawcą udostępni użytkownikowi na czas naprawy sprzęt zastępczy. § 7 Na wynagrodzenie za usługi, o których mowa w § 2 pkt 1 i 2 umowy, składają się:cena robocizny stosownie do cennika stanowiącego załącznik do umowykoszt dojazdów i przewozu na podstawie ewidencjicena zakupu wymienionych części. § 8 1. Rozliczenia między stronami dokonywane będą za każdy miesiąc. 2. Serwisant do . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . dnia każdego miesiąca przesyła Zleceniodawcy fakturę zbiorczą za miesiąc poprzedzający, z załączonymi:- zestawieniem zbiorczym usług, - kartami napraw, - kuponami kontrolnymi. 3. Należności Serwisanta przelewane będą w ciągu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . dni od daty dostarczenia należycie udokumentowanej faktury. § 9 Zleceniodawca zobowiązany jest sprzedawać Serwisantowi części zamienne oraz dostarczyć mu instrukcje serwisowe i katalogi części zamiennych, a także organizować specjalistyczne kursy szkoleniowe. § 10 Części wadliwe, wymienione podczas napraw gwarancyjnych, są przechowywane u Serwisanta przez okres . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . do dyspozycji Zleceniodawcy, który może sobie zastrzec zwrot części wymienionych podczas napraw gwarancyjnych z opisem umożliwiającym jednoznacznie powiązać daną część z konkretnym rachunkiem. § 11 Serwisant zobowiązany jest do wykonywania niniejszej umowy na terenie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . § 12 Serwisant zobowiązuje się promować swoje autoryzowane usługi serwisowe poprzez wykorzystanie znaków firmowych Zleceniodawcy w swoich pomieszczeniach, środkach masowego przekazu, tablicach reklamowych. Serwisant zobowiązuje się wykorzystywać znak firmowy Zleceniodawcy wyłącznie w formie i stylu określonym przez Zleceniodawcę. § 13 Umowę zawarto na czas . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., z możliwością jej rozwiązania przez każdą ze stron z zachowaniem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . okresu wypowiedzenia. § 14 W przypadku naruszenia przez Serwisanta postanowień § 5 zaś przez Zleceniobiorcę § 9 umowa może być rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym. § 15 W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, a ewentualne spory wynikłe na tle jej stosowania poddaje się rozstrzygnięciu sądów powszechnych. § 16 Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (Serwisant) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (Zleceniodawca) Moje umowy Zapisz Zobacz Generuj